Sivut

11.9.2014

Vertailussa: Peel Offit

Glitterlakat on todella ihania ja kauniita, mutta se hetki kun lakkaus pitäisi poistaa kynsiltä on yleensä ärsyttävää. Glitterlakkojen poistoa helpottamaan on markkinoille tuotu erilaisia peel off lakkoja. Näitä käytetään glitterlakan tai minkä tahansa lakan alla ja poistovaiheessa lakkauksen voi vain kuoria pois kynneltä. Kätevää eikö vain?

Valitettavasti nämäkään ei kaikilla pysy. Itseltäni löytyy kolmen eri merkin peel off lakka, O.P.In, IsaDoran ja Dependin. Teinkin näistä kolmesta vertailua. Vertailut on tehty minun geelatuilla kynsillä ja siskoni luonnonkynsillä.

Avatessani Dependin pulloa oli huono olo taattu, pullosta leijaili todella vahva haju. Siskoni, äitini ja avokki oli samaa mieltä siitä että haju oli hirveä, kuin todella ällömakea ja voimakas hajuinen likööri, yök! O.P.I ja IsaDora puolestaan haisi liimalta.
Kaikki lakat kuivuivat suunnilleen yhtä nopeasti. Levitin kaikkia kaksi kerrosta kynsille.

Depend:


Minun geelatuilla kynsillä Depend kului ensimmäisenä puhki kynsien kärjistä. mutta irtosi huonoiten lakkoja irti tökkiessä. Kynsiltä irtosi vain pientä murua ja meinasin menettää hermoni, kynsilakanpoistoaineella poistaminenkaan ei oikein auttanut kun kynsille jäi tahmea kerros.
Siskoni luonnonkynsiltä Depend irtosi yhden päivän jälkeen kokonaisena.

Dependin inci


O.P.I:


Minun kynsillä lakka kesti hyvin. Irrottaminen oli tuskaista kun lakkaus irtoili vain pieninä paloina, turvauduin tämänkin kanssa kynsilakanpoistoaineeseen saaden kynsistä värit pois, mutta peel offi jäi paikalleen. Ei siis toiminut tämäkään toivotulla tavalla.
Siskoni kynsillä tämä kesti vain muutaman tunnin, pisimmillään päivän kunnes lakkaukset oli irtoillut kokonaisena.

O.P.In inci


IsaDora:


Minun kynsillä kesti hyvin ja irtosi helposti, tämä siis ehdottomasti oma suosikkini.
Siskoni kynsillä alkoi repsottamaan parissa päivässä jolloin siskoni repi lakkaukset pois.

IsaDoran inci


Hinnat menee kutakuinkin näin: Depend n. 4€/5ml, IsaDora 8€/6ml ja O.P.I n. 17€/15ml

Eli paras oli IsaDora, O.P.I päätyy kynsinauhojen suojaajaksi ja Depend saa lähteä menemään.

11 kommenttia:

  1. Vihdoin joku teki tällaisen postauksen kiitos!! Ite oon kokeillut tota opia vaan, mulla lakkaukset pysyivät viikon ennen kuin kynnen kulmasta putosi hieman lakkaa. Sitten revin isoina palasina pois

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään kuule! Se on jännä muuten miten erilailla nää toimii eri ihmisillä :)

      Poista
  2. Mie tein testauksen kerran blogiin tuosta dependistä.Pistin sulle muuten sähköpostia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä huomasinki, en ehtiny vielä vastailee :)

      Poista
  3. Mulla on noista IsaDora ja Depend ja tykkään kyllä enemmän Dependistä. Ei se minusta haiae mitenkään ihmeelliseltä. IsaDorasta en tykkää, liimaa saa halvemmallakin. Harmittaa kyllä nuo huonot kestot, mielellään ihania glittereitä katselis pidempään kuin päivän tai pari.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :o onkohan mulla sit jotenki omituinen yksilö toi, koska se kyllä haisee ihan hirveesti :D Joo kyllä ne vois pidempään kestää!

      Poista
  4. Mulla kans just kaikki kolme peel offit kynsillä ja testaus alkakoon. Opi on uus tuttavuus mut toiset tuttuja ja mä tykkään kyllä molemmista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Testailut on kivoja! Pistä linkkiä tulemaan kun vertailu on luettavissa :) Niin ne vaan on kaikkien mielipiteet erilaisia samoista tuotteista :D

      Poista
    2. Juu niin on :) Laitan joo sitte ku oon saanu testit tehtyä ja analysoitua :D Luulin muuten et oon sun lukija mut en ollu :O asia on kuitenkin korjattu :)

      Poista
  5. Mulla ei ole yhtään peel off aluslakkaa, tajusin juuri. Mitä kettua? :D Mua ei haittais ollenkaan vaikka vaan päivän kestäis kun vaihdan lakkaukset joka ilta. :P Mutta haluaisin kyllä että lakat kans LÄHTIS silleen kuorimalla, kerralla, eikä silleen pikku muruina.

    Tässähän täytyy lähteä siis metsästämään IsaDoraa. Hieno vertailu muuten, tack! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asia täytyy korjata :D Siskolta lähti kyllä kaikki oikein näppärästi, multa ei :D

      Kiitos kiitos! :) ja onnea metsästykseen!

      Poista