Sivut

28.9.2014

Trafalgar

On äärettömän ihanaa kuulua #purkkimafiaan, kauneusbloggaajien mahtavaan yhteisöön. Sieltä saa vinkit ja pakkomielteet ihan haluamattaankin!



Niinkuin nyt tämä Diorin kaunokainen. Alkuun katselin palettia ja olin melko vahvasti sitä mieltä etten tuota tarvitse. Sitten blogeihin alkoi ilmestyä toistaan upeampia Trafalgarilla tehtyjä meikkejä. Olin edelleen sitä mieltä ettei punainen sovi minun meikkiini. 



Kunnes eräänä perjantai aamuna tallustin ihanan Mizz Annien meikattavaksi ja kappas kun meikkiini päätyikin yhtäkkiä sitä punaista. Annie oli suunnitellut meikkini valmiiksi ja niin vain ihanassa meikissäni oli myös sitä punaista. Ei tosin tästä paletista mutta se ratkaisi ostopäätöksen.

Mizz Annien tekemä meikki ja ottama kuva!
Puhelinkuva


Viime viikolla mä sitten alelappunen kädessä kiiruhdin Kampin Kicksiin ja ostin tämän kaunokaisen itselleni! Meikkikuvia saatatte joutua hetken odottamaan, minä kun olen pimeän aikaan aina kotona
:D



Mitäs mieltä te olette tästä Trafalgarista? Entä onko muut Diorin uudet viisikot houkuttanut? Mun ostoslistalla komeilee vielä muutama ihanuus ja yksi on kotiutettu Ruotsin risteilyltä, mutta niistä ostoksista sitten erikseen.



Ja hei vajaa tunti aikaa osallistua arvontaan!

6 kommenttia:

  1. Tää on kyllä niin kaunis! ostan - en osta - ostan.... ja kohta on liian myöhäistä. Voi kökkö mitä teen... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Kyllä sun täytyy tää hankkia ennenkun on liian myöhäistä :)

      Poista
  2. Upea paletti on kyllä! Itse en ole sortunut tähän, mutta yrittänyt kyllä etsiä vastaavia sävyjä ennestään omistamistani paleteista. Mutta tuo punainen on kyllä aika uniikki sävy, vaikeaa on löytää korvaajaa! Näytät upealta tuossa kuvassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Vieläkun sillä ehtisi meikkaamaan, töihin kun en voi tehdä vahvaa/voimakas väristä meikkiä :( Ja tuo on kyllä ihan totta, tosi uniikki tuo punainen, ja niin kaunis :) Kiitos, oli kyllä kaunis meikki!

      Poista