Sivut

23.4.2014

Triple Dry

Triple Dry -antiperspirantti tuli minulle goodie bagista ja pienen tutkiskelun jälkeen otin kyseisen putelin käyttööni heti. Triple Dryta saa ostettua apteekista ja tuote on siis ihan oikea antiperspirantti. Triple Dry estää tehokkaasti hikoilun.


Tuote levitetään puhtaalle iholle illalla, annetaan vaikuttaa yön yli ja käydään aamusta suihkussa. Näin toimitaan neljän peräkkäisen illan ajan jonka jälkeen itse vähensin käytön 3 kertaan viikossa. Ja siis tuote todellakin toimi. Kävin ostamassa uuden putelin kun vanha lähenteli loppua. 


Itse olen kärsinyt hiukan kun hikoilin niin paljon, mutta otettuani Triple Dryn käyttöön ei ole ongelmasta ollut tietoakaan. Ihan todella hyvä tuote, suosittelen! Mulla on myös tosi herkät kainalot, muttei näistä käytössäni olleista kumpikaan ole ärsyttänyt kainaloiden ihoa. 


Itselläni on siis ollut käytössä tuo Triple Dry Active* ja Fresh joissa on kummassakin miellyttävä tuoksu. Activessa tuoksu oli raikkaan hedelmäinen ja sporttinen kun taas Freshissä tuoksu oli lempeä aavistuksen kukkainen.

*Triple Dry Active saatu blogin kautta

2 kommenttia:

  1. Mä olen käyttänyt tuota Freshiä jo pitkään. Sitä ennen käytin hajusteetonta versiota. Ihan must antiperspirantti!

    VastaaPoista