Sivut

5.3.2018

Viikon kohokohdat: Viikko 6-9

Mä olen muka ollut viime aikoina niin kiireinen, että viikon kohokohdat on jääneet ihan jalkoihin. Röyhkeästi yhdistän siis useamman viikon tähän samaan niin päästään heti ajantasalle näissä.

Näihin neljään viikkoon on kuulunut niin sairastelua kuin lomaakin. Viikot olen täyttänyt mieleisellä tekemisillä ja ne on mennyt tosi pitkälti samalla tavalla.

Olen näiden viikkojen aikana nähnyt perhettä ja ystäviä, ulkoillut paljon, käynyt kampaajalla, katsellut elokuvia niin kotona kuin leffateatterissakin, tehnyt suuria muutoksia omissa tavoissa, viettänyt rentoja koti-iltoja niin ystävien kuin miehenkin kanssa ja nauttinut omasta seurastani. Olen saanut nauttia kulttuurista töissä ja vapaa-ajalla, itkenyt ja nauranut, muistellut vanhoja, suunnitellut tulevaa kesää, ollut laiska kun siltä tuntuu ja ahkeroinut täysillä.







Viikot on menneet todella nopeasti mukavien puuhien parissa. Juuri tätä mä silloin hain kun lupasin itselleni uuden vuoden lupauksessa voida hyvin ja tehdä itselle hyvää.

Ihanaa viikkoa! Muistakaa tehdä itsellenne hyvää!

1 kommentti:

  1. Ihanaa elämää on mahtunut viikkoihisi. Parasta on just se, että itse voi hyvin ja nauttii.
    Mukavaa tätä viikkoa!

    VastaaPoista