Sivut

29.1.2018

Viikon kohokohdat: Viikko 4

Maanantaina töiden jälkeen ajeltiin miehen kanssa yhdessä Budget Sportiin ostamaan luistimet meille. En edes muista koska mulla on viimeksi ollut luistimet joten olin tästä aika innoissani. 




Tiistaina oli sitten se päivä kun päästiin kokeilemaan sitä luistelua. Voi apua miten vaikeeta se oli reippaasti yli kymmenen vuoden tauon jälkeen. En meinannu pysyä pystyssä saati et ois päässy eteenpäin. Kaiken lisäksi mun jalat ei ihan ollu luistimiin tottunu joten sain aika nopeasti jalat kipeeksi. Mutta kokeilin kuitenkin urheasti ja aion mennä uudelleen heti kun meidän lähellä oleva kenttä taas jäädytetään.




Keskiviikko mulla meni ikävästi migreenistä kärsiessä joten vietin päivän pääasiassa pimeässä makkarissa. Torstaina pääsin jo töihin mutten jaksanut tehdä mitään ylimääräistä. Myös perjantaina otin rennosti ja löhöilin vaan kotona.

Lauantaiksi mulla oli vaikka mitä ohjelmaa sovittuna ja aloitinkin päivän suuntaamalla heti aamusta messukeskukseen Educa -messuille yhdessä työkavereiden kanssa. Aika messuilla meni nopeasti ja saatiin paljon hyviä vinkkejä töihin.

Messujen jälkeen suuntasin junalla keskustaan tapaamaan lapsuuden aikaista ystävääni. Ei olla nähty kymmeneen vuoteen joten kuulumisia riitti jaettavaksi. Meillä vierähti jutellessa useampi tunti ihan huomaamatta. Mulla jäi ihan loisto fiilis meidän näkemisestä ja sovittiinkin että täytyy nähdä pian uudestaan. 

Keskustasta otin bussin ystäväni luokse jossa mieskin jo oli. Kävimme yhdessä syömässä ja vietettiin aikaa. Kotiin päästyä hemmottelin vielä itseäni kasvonaamiota ja käsihoidolla samalla kun katselin Netflixiä.




Sunnuntaina käytiin Jumbossa kahvilla yhdessä mun äidin ja siskon kanssa. Tuntuu että meillä on nykyään niin ristiin menevät aikataulut ettei ehditä juurikaan nähdä. Lisäksi pyörähdettiin muutamassa korukaupassa katsomassa siskolleni kaulakorua. Ennen kotiin lähtöä käytiin vielä ostamassa viikon ruokatarvikkeet.

Ihanaa alkavaa viikkoa ❤️

2 kommenttia:

  1. Näitä sun viikon kohokohtia on muuten mukava lueskella! :) Mä kävin muistaakseni viime talvena luistelemassa pitkän tauon jälkeen ja huh kun se on rankkaa puuhaa! Parin kierroksen jälkeen jo alkoi jalat väsyä. Tänä talvena en olekaan käynyt, ehkä voisi jos tulisi sopivat kelit.

    VastaaPoista
  2. Jää ja jalat hajoisivat, jos tämän ruhon pistäisi luistimille. Hatun nosto sun suoritukselle <3
    Minä kärsin eilen aamupäivästä migreenistä. Siihen on muuten inhottava herätä!

    VastaaPoista