Sivut

28.6.2017

Timma + alekoodi

Timma on nykyään itselleni jo tutumpi juttu, mutta vielä vuosi sitten olin tiedoton koko Timmasta. Kyseessä on muutaman kundin loistava idea saada kauneuspavelut helpommaksi meille kuluttajille mutta myös yrittäjille Timma tuo helpotusta niin aikojen varauksiin kuin esimerkiksi varastotilastojen ylläpitoon. Mutta ei perehdytä siihen yrittäjille tarkoitettuun puoleen vaan kuluttajille tarkoitettuun.




Kaikessa yksinkertaisuudessaan Timma on nettisivulla tai sovelluksessa toimiva ajanvarausjärjestelmä. Timmasta voit valita haluamasi palvelun jolloin esiin tulee useampia aikoja, paikkoja ja hintoja kyseiseen palveluun. Pystyt itse määrittämään myös ajan jolloin haluat palvelun varata. Mun mielestä mahtava juttu on se, että parhaimmassa tapauksessa ajan saa melkein heti ja hinnatkin on huokeammat,välillä huomattavastikin, kuin palveluntarjoalta suoraan varattaessa.

Olen itse käyttänyt Timmaa nyt kahdesti, kerran kampaajalle ja kerran klassisten ripsien laittoon. Kirjoitan vielä erikseen postauksen siitä, kuinka Timma toimii sovelluksella ja kuinka netissä. Nyt kuitenkin halusin hehkuttaa teille tätä mahtavaa palvelua ja tarjota alekoodin!

Timmalta tarjottiin teille lukijoille 10€ alennuskoodi jota voit käyttää Timman palveluissa, koodi on KYNSI10 En itse hyödy mitään koodin käytöstä, se on vain teidän iloksenne!


8 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvältä palvelulta. Enpä ollut tästä aiemmin kuullutkaan.
    Mukavaa torstaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on! Ja ehdottomasti kokeilemisen arvoinen! Ihanaa viikonloppua <3

      Poista
  2. Mielenkiintoinen juttu. En ole koskaan kuullutkaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä. Tästä on tullut ihan suosikkijuttu nyt kun olen tutustunut. Suosittelen :)

      Poista
  3. Mä voin kanssa suositella Timmaa. On aivan loistava palvelu ja sopii mun kaltaisille, jotka jättää varauksen tekemisen viime tinkaan. Sieltä näkee helposti tarjolla olevat ajat eikä tarvitse soitella eri kampaamoihin.

    Tässä on kanssa alekoodi, jolla saa 10 euron alennuksen myös kampaamopalveluista: WYTIKB

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä olen kanssa välillä samanlainen, että viime tinkaanhan se ajanvaraus jää. Kiva kuulla, että muutkin on löytäneet palvelun pariin ja tykkäävät. Mä aina hehkutan Timmaa kaikille :D

      Poista
  4. Löysin tämän jutun uutena timman käyttäjänä. Toimii todella hyvin ja jos joku vielä epäröi, niin myös tässä koodi jolla saa palvelusta -10€: GMCSNC

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, että tykkäsit! Timma on kyllä vakiintunut omaan käyttöön :)

      Poista