Sivut

14.2.2016

Uusi ystävä

Ystävänpäivän kunniaksi esittelen teille uuden ystäväni, joka toivon mukaan auttaa myös tämän blogin kanssa. Ei, nyt ei kuitenkaan ole kyse ihmisestä, vaan kamerasta.


Satuin selailemaan netissä kameroiden hintoja, kun haluamastani kamerasta löytyi vastustamaton tarjous. Aikani tutkailtua ja vertailtua oli sopiva setti ostoskorissa ja naps vaan, uusi kamera oli vihdoin tilattu.


Olen jo pienen ikuisuuden roikkunut puhelimeni kameran varassa, enkä oikein osaa olla näin, minä kun tykkään kuvata kaiken.


Kameraksi valikoitui Olympus Pen E-P5 järjestelmäkamera, joka on itselleni varsin täydellinen valinta. Lisäksi mukaan lähti Olympus M.Zuiko 14-42mm f/3.5-5.6 EZ ED objektiivi ja tietysti uusi ihana kameralaukku.


Myönnetään, nyt joutuu hetken menemään todellisella säästökuurilla, mutta voi että mä olen onnellinen mun uudesta ystävästä.


Mitäs te tykkäätte mun uudesta ystävästä?

*puhelinpostaus*

6 kommenttia:

  1. Ihana! Just tällanen, josta mä voin vaan haaveilla :D Muuten, mä kuvaan kaikki kuvat blogiini kännykällä. Välillä harmittaa laadun puolesta, mut yleensä luonnonvalo, kuvakulmat yms. pelastaa paljon, eikä varmaan kaikkia blogini kuvia tunnista kännykällä otetuksi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä tosi ihana! Oon kuvannut nyt kaikkea onnellisena ja yrittäny opetella käyttöä. Pelastaa kyllä mut näin talvella, puhelimella kun ei saa kunnon kuvia tälleen pimeällä, mutta tuolla saa. Ei voi kun suositella :D

      Poista
  2. Oi, nytkö sä vihdoin hankit tämän! :) Jes, onnittelut uudesta ystävästä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! :) Oon ihan tosi tyytyväinen hankintaan. Kiitos ;)

      Poista