Sivut

8.4.2015

Ensimmäisen kerran ihastus

Hiukseni on hiukan ongelmalliset omaan makuuni, varmasti moni kokee samoin omista hiuksistaan. Hiukseni on pitkät, paksut ja raskaat, eli päätä myöten menevät. Lisäksi hiukset on pörröiset, kuivat ja latvoista karheat.


Haluankin siis hiustuotteilta kosteutusta ja tuuheutusta. Eli shampoo ja hoitoaine on kosteuttavat ja muotoilulla saa tuuheutta.


Sain testiin juuri minun tarpeisiini oikeat tuotteet ja testailin heti. Huh! Ihan mahtavaa tulosta täytyy sanoa.


Pesin hiukseni L'anzan Healing Moisture sarjan Tamanu Cream shampoolla* jonka jälkeen laitoin saman sarjan Moi Moi hiusnaamion*. Pesun jälkeen suihkin vielä samaan sarjaan kuuluvaa hiuksiin jätettävää hoitoainetta Noni Fruit* ja annoin kuivua itsekseen.


Ensinnäkin hiukseni kuivui yli puolet normaalia nopeammin. Lisäksi ne jäi ilmaviksi ja tyvestä kohoaviksi mutta kuitenkin silkkisen pehmeiksi ja kiiltäviksi. Ihan mahtavaa! 


Tässä tosiaan ensi testauksen fiilikset, palataan asiaan kun tuotteita on käytetty useamman kerran. Ja vielä mainintana, näissä on herkullinen tuoksu.

*saatu blogin kautta

6 kommenttia:

  1. Lanzan tuotteet on yleensä aivan ihania, niissä on juurikin sairaan hyvät tuoksut. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä ihan myyty! Nämä on ihania <3

      Poista
  2. Käytän ite tota suihketta ja ihan hyvä on ollut :) joskus se kyllä tuntuu tahmaavan hiuksia, tai en tiiä mistä se johtuu mutta kampaajatkin kysyy käytänkö paljon muotoilutuotteita (vaikken käytä mitään) kun hiukset tuntuu niin likaisilta pestessä o.o tähän tarttisin kyllä selityksen mistä johtuu :/ mutta tuoksu on nii hyvä että jotkut on ihmetelleet mitä tuoksua käytän vaikkei sellaistakaan ollut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin tarkkailla tuota tahmaamista että tekeekö mun hiuksille niin. Mutta ah tuo tuoksu on kyllä ihana!

      Poista
  3. Mulla on toi Moi Moi naamio. Ei riitä mun kuontalolle kosteuttamaan latvoja, tyvi on sentään rasvanen jo heti seuraavana päivänä... :P Ja tuoksusta tulee mieleen Englannin lakut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa. Mä oon nyt useamman kerran käyttäny ja tykkään kyllä hirmuisesti. Että jos omastas haluat luopua niin ilmoita vaan ;) Täytyykin ens kerralla nuuhkia että mikäs siitä tuoksusta tulee mieleen :D

      Poista