Sivut

3.5.2014

Pohdintaa Lumenesta

Tampereen miitin Lumene -esittelyn jälkeen olen väkisinkin jäänyt pohtimaan omaa suhdettani tuohon suomalaiseen kosmetiikkamerkkiin. Itse olen aina pitänyt Lumenesta todella paljon ja niin kauan kun olen itse kosmetiikkajuttuni valinnut, on Lumene ollut tavalla tai toisella mukana.



Teinivuosina käytin pääosin Lumenen meikkejä ja edelleen niitä löytyy kodistani todella mukava määrä. Ne on aina olleet omaan makuuni juuri sopivia hinta-laatu suhteeltaan. Ja kriittisimpään teinihetkeen sopi Lumenen Natural Code meikkisarja, josta löytyi kapinoivalle teini-iholleni sopivat taltuttajat ja miellyttävimmät meikit ripsiväristä huulikiiltoon.



Edelleenkin Lumene on osana arkea. Meikatessa lähes jokaisessa meikissäni on Lumenen CC-voide ja -puuteri sekä Blueberry kulmien muotoiluvaha. Lisäksi löytyy vaikka ja mitä merkin meikkejä laatikoista. Osan niistä ajattelin ottaa tässä lähiaikana esittelyyn tännekin. Illalla kasvopesuni hoituu osittain Lumenella, kuten myös kosteutus.



Lumene onkin kulkenut mukanani jo pitkään hyvien tuotteiden ansiosta. Tänä keväänä Lumene on tuonut markkinoille kaikkea ihanaa sekä uudistanut pakettejaan ja muutamia tuotteita, vanhoja tuttujakin joukosta kuitenkin vielä löytyy. Ja voi mitä ihanuuksia onkaan Lumenen tuoteperheeseen tullut uusina. Itse olen aina kädet syyhyten kävellyt hyllyjen ohi hankkien toistaiseksi vain osan noista ihanuuksista.


Olen erittäin iloinen että meiltä täältä Suomesta löytyy laadukkaaseen semiselektiiviseen kosmetiikkaan täysillä panostava Lumene, jonka tuotteet on tehty suomalaiselle iholle sopiviksi, mutta menestyvät myös maailmalla. Erityisesti Lumenessa pidän kuitenkin siitä, kuinka Lumene hyödyntää luontoa kosmetiikassa.

Mitäs itse olette Lumenesta mieltä?

4 kommenttia:

  1. itse en oikein tykkää niistä lumenen luomiväreistä, kun ne ei kestä niin kauan silmissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo uudet paletit joista löytyy neljä väriä on ainakin itselläni kestänyt todella hyvin. Mutta toki laitan alle luomivärin pohjustajan niinkun aina. Suosittelen siis kokeilemaan sellaista yhdistelmää :)

      Poista
  2. Mä en ees tiennyt et kirjoitat blogia... Mut kivaa lueskeltavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä siitä kauheesti huutele :D kiitos vaan :)

      Poista